Reklamační a návratová politika

Vážíme si každého zákazníka a přejeme si, abyste byli s naším vínem maximálně spokojeni. Pokud však dojde k situaci, kdy nejste s nákupem spokojeni, postupujte prosím podle níže uvedených pokynů.

1. Odstoupení od smlouvy

V souladu se zákonem máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.

Pro odstoupení, prosím, napište e-mail na adresu: info@vinoiris.cz.

Zboží poté odešlete na naši adresu:

Víno Iris
Podhradní 180
692 01 Pavlov
  • Láhve musí být neotevřené, nepoškozené a v původním obalu.
  • Zboží musí být bezpečně zabaleno, aby nedošlo k poškození.
  • Náklady na dopravu zpět nese zákazník.

Po doručení a kontrole stavu Vám do 14 dnů vrátíme peníze stejným způsobem, jakým byla provedena platba.

2. Reklamace vadného zboží

Pokud obdržíte poškozenou láhev nebo vadné víno, kontaktujte nás prosím co nejdříve po doručení.

Do e-mailu uveďte:

  • číslo objednávky,
  • popis vady,
  • fotografii poškození (pokud je to možné).

Následně se s Vámi dohodneme na výměně zboží nebo vrácení peněz.

3. Výjimky z vrácení

Z hygienických důvodů nelze vracet otevřené láhve vína nebo zboží, které bylo zjevně použito. Také nelze vrátit vína s přirozeným vývojem chuti či barvy po otevření, které nejsou vadou produktu.

4. Kontakt

Máte dotaz ohledně vrácení nebo reklamace? Kontaktujte nás:

Po–Pá 9:00–17:00